Boende i Tokyo - CHECK!

Bokade precis boendet i Tokyo. Ett hostel för 165kr/natten.. Kanske låter dyrt, vad vet jag, men det är iallafall ett av de billigaste hostel i Tokyo. SVINDYR stad annars ju! Som tur är är spriten billigare än ölen ;) hahaa. Detta hostel heter Asakusa Smile och ligger bra centralt. Ska betala JPY 55.080:- när vi kommer dit. Vi stannar i 5 dagar och det tror jag räcker faktiskt. Vi hinner nog med det mesta, käka sushi, kolla nattlivet, besöka området Harajuku och kolla alla ungdomar. Kan bli coolt!


Nej vi ska INTE sova i sånna rör.. Hade varit häftigt dock. Men jag hade fått panik!

Gwen Stefani och hennes kickass Harajuku-Girls!

/ Bellasee you in Japan!

Kommentarer
Postat av: lisa nilsson

Ja vad ska man säga, nu är dagen här som ni så länge har väntat på, men jag kommer att vara orolig och kommer att sakna min Emelie sååååå mycket, men jag hoppas att ni kommer få en resa som ni alldrig kommer att glömma och att ni kommer att få några fantastiska upplevelse längs eran res väg. Många lyck önskningar till er alla och ta väl hand om er Kram lisa och familjen. Älskar dig emelie.

2009-11-03 @ 22:23:09
Postat av: Bella

Vi kommer få vara med om ett riktigt äventyr och detta kommer bli hur bra som helst. Ni får uppleva samma resa fast genom oss här på bloggen:) HA DET BRA HÄR HEMMA LISA. Hälsa familjen!

2009-11-04 @ 07:00:00
Postat av: Titti

Nu behöver jag inte åka till Japan ! Har läst www.alltomtokyo.se o det verkar ju trevigt där.......

2009-11-04 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0