Imorgon åker vi !!!!!!! AAH


Imorgon kl 08.35 går tåget från Halmstad C till Kastrup, Köpenhamn.
(all denna väntan och så mycket strul men nu äntligen..)

VI ÅKER IMORGON! HALLÅÅ ELLER..
Imorgon börjar resan. Imorgon lämnar vi Sverige och kalla Halmstad. Imorgon lämnar vi regn och minusgrader. Imorgon åker vi till TOKYO och sen vidare ut till resten av världen. Detta är helt galet. Jag fick ont i magen idag när jag skrev in alla flighter och tider i min lilla kalender. Det börjar verkligen vrida åt sig i både magen och huvudet nu för nu åker viiii :) Åh jag är så glad! Och jag kan nog prata för alla tjejerna när jag säger det. För hur länge har vi inte väntat på denna dag egentligen??!? jisses..



/ Bella - Vi är framme i Tokyo på torsdagkväll. KONICHIWA!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ha så nu så jävla underbart, brudar! Njut av varje sekund och ta hand om er! Jag kommer tänka på er (med avund)^^. Massa kramar!!

2009-11-03 @ 18:59:49
Postat av: Titti

Jag kommer att sakna min flicka så in i baljan!!!! Men önskar att resan blir ett minne för livet och att allt flyter på som ni planerat. Have fun & good luck!

2009-11-03 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0