KONICHIWA!

hejhej Sverige!
Nu sitter vi pa varat hostel i TOKYO det verkar valdigt trevligt.
Flygningen gick bra det anlande forst till Munchen sen vidare till Peking
och slutligen Tokyo. Vi a trotta efter de manga timmarna pa planet men nu har aventyret antligen borjat.
Efter ett skakande avsked sa mar alla bra! forlat mamma de gjorde ont i hela kroppen att inte fa saga hej da till dig, men vi ses snart igen! Vi har satt resans forsta kandis hahahahah ingen mindre an Henke larsson pa kastrup.
Tokyo varkar galet och inte minns manniskorna som tror att svininfluensan har invaderat hela japan, da det inte gar nagonstanns utan sina extremt fula munskydd! imorgon sa bar det av pa sightsing i staden och imorgon sa aterkommer vi med resultatet!

Nu vantar valkomms drinken i baren dar nere!

/Emelie, sofie och julle


Kommentarer
Postat av: Titti

Hej flickorna!!!

Va skönt o höra att ni är framme. Hoppas vädret är bättre hos er än här. SKIIIIIT-kallt, kanske kommer snö ikväll. Ha det nu så bra.

Kampai!!

2009-11-05 @ 14:02:17
Postat av: Bella

Vi lever! o allt e jattebra. Vi har hittat 100yens affaren, 2 min fran hostelet. Alla har varit jattesnalla o hjalp oss och imorgon blir det mer aventyr!! See you soon. love you!

2009-11-05 @ 14:07:24
Postat av: Nina

Va glad jag blev när jag fick syn på att ni hade skrivit. =) Skönt att ni äntligen e framme. Och bara så ni vet det så är jag inte lite avundsjuk, jag är MYCKET avundsjuk!! Ha det helt underbart!! Uppdatera mycket!! Och ta hand om varandra!! Älskar dig Isa!! Kramar till er alla från Nina

2009-11-05 @ 16:38:09
Postat av: lisa nilsson

Hej gumman det gjorde ont i helamin kropp med men nu måste du lova mig att du släpper alltsom hade att göra med starten på er resa. Jag saknar dig redan så det värker i magen, men jag vet att du har det toppen. Ta nu väl hand om varandra så hörs vi snart många kramar från oss alla här hemma. Älskar dig mamma

2009-11-05 @ 18:38:01
Postat av: Annica och Mamma Mona

Hejsan!

Det är härligt att höra att allt har gått bra och att ni är framme. Äntligen! Pusspuss, love you Jessica :) från fam. Kovac och fisina

2009-11-05 @ 19:14:28
Postat av: Alexander

Vad bra att att flyget gick fint :) Hoppas ni hittade ngt underhållande att göra under alla de många timmarna i luften. Jag saknar dig redan ska du veta julia :).. Se nu till att även jappsarna lär sig att leva ut sina drömmar :P

2009-11-05 @ 22:54:53
Postat av: Linnea

SKÖNT att höra att ni kommit fram bra tjejer! Ha det nu helt underbart och live your dreams!;) ska följa er på bloggen hela tiden!

PUSS!

2009-11-05 @ 23:57:03
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: niclas

underbart. ge oss framtida resenärer inspiration :)

2009-11-06 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0