Live Your Dreams!

Jag tror jag skrivet sista inlägget nu innan Tokyo.
Tåget går om 1 timme och 30 minuter.
Snart sitter vi där med rödsprängda ögon efter alla avskedstårar helt ensamma. Näsan kommer rinna och det är nog inga glada miner de första minuterna. Men sen.. Sen är vi språng!! Nu jävlar är det dags. Nu kliver vi ut i vida världen och gör allt vi vill göra, allt som står i vår väg. Och inget som stoppar oss. Detta är vår dröm och vi säger det till er :
Live Your Dreams !



Nu ska vi vandra runt i världen och lämna Sverige bakom oss!

/ Bella

Kommentarer
Postat av: Titti

Nu har tåget gått !!! Nej, det var inga glada miner på perrongen kan jag säga... Hur mycket orkar ett hjärta??? Älskar dig, Isa. Kram mamma

2009-11-04 @ 09:12:27
Postat av: Kalle

Finns det bilder på både packning och avsked i Halmstad?

2009-11-04 @ 10:21:36
Postat av: lisa nilsson

Hej gumman ja nu har tåget gott och jag var inte där,men jag va på parkeringen och fick se änden av tåget. Jag är besviken på SJ med det får vi leva med. Jag önskar dig all lycka till på färden och att du kommer hem med en MASSA roliga minnen att berätta. Jag ser framemot många långa kvällar till sommaren där jag bara få sitta och lyssna på allt som du har sett och upplevt.Jag älskar dig oändligt kram & puss mamma.

2009-11-04 @ 11:05:05
Postat av: lisa nilsson

Ja nu har verkeligen tåget gott och jag var inte där,men jag var på parkeringen, och jag fick se bakändan av tåget, är besviken på SJ, men det får vi leva med. Nu önskar jag dig en fantastisk resa där du både få se och uppleva massor av saker. Sedan så ser jag framemot många långa sommarkvällar där vi får sitta och lyssna på allt som du sett och upplevt. Älskar dig oändligt kram mamma

2009-11-04 @ 11:50:16
Postat av: lisa nilsson

Hoppsan det hade visst kommit med ......

2009-11-04 @ 11:51:49
Postat av: Erika

Ha det helt UNDERBART nu tjejer!!!

Ser också framemot alla långa sommarkvällar med berättelser om vad ni upplevt!

njut av allt världen har att erbjuda nu och var rädda om varandra!

pussar o kramar

/Erika

2009-11-04 @ 11:58:39
Postat av: Maria Cederberg

Hej Tjejer!



Tufft att ni åker iväg! Jag har pratat med din mamma idag Emelie, och fått veta ett er avfärd inte blev som ni tänkt er. Jag hoppas, önskar och tror att resten av er resa lever upp till era förväntningar!



Ha nu en bra resa! Låt ingen "sätta sig på er"!



Varma hälsningar

Maria Cederberg

Chef SJ Contact Center



2009-11-04 @ 21:00:18
Postat av: lisa nilsson

Godnatt på dig min älskling hoppas att allt är underbart för er när du läser detta. Och att flygningarna till Tokyo har gått bra. Älskar dig kram mamma Lisa

2009-11-04 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0