13 days to go..

13 dagar kvar och det känns mer rörigt i huvudet än någonsin.
Jag bockar av den ena grejen efter den andra men av någon anledning så tar listan liksom aldrig slut.  Det är väntan på bankkort, koder, försäkringspapper och fligther.
För närvarande sitter jag och skriver brusanvisningar till päronen, om (läs när) jag glömmer bort ett lösenord eller tappa bort en bankdosa. Det är kort-spärrningsnummer som ska kollas upp, autogiro som ska fixas och en fullmakt som behövs skrivas under.

Den största uppgiften av alla kommer närmre med stormsteg. Nämligen provpackningen. Ni vet, då man själv tar fram allt som man vill få plats med. Man gör ett eller två försök att få ner det i väskan, väger väskan, inser att man ska bära runt på eländet, ringer över nån av tjejerna som får plocka bort 1/4, kollar igenom allt, ser till att allt blir nytvättat, tappar bort ett par grejer och kompenserar detta med att lägga till några impuls-party-linnen. Inser att man glömt bort skorna och ytterligare några kilon läggs på vågen. Försöket avslutas med att väskan ligger halvpackad ett par dagar innan nästa väninna kommer över och ger sin dom. Som sagt, ett arbete som tar sin tid. Det måste snart vara dags för omgång ett, mycket snart...

/ Ella.

                                                           



Kommentarer
Postat av: Jessic Kovac

Det är precis så det är Ella, du gav en bra helhetsbild! Btw du måste komma och hjälpa mig..=)

2009-10-22 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0