Radio Halland

Japp Bella ljuger inte. Jag har just pratat med en utav programledarna, Micke, för "Smakstart". Programmet är  mellan 06.10 och 09.30 på vardagar. Så någonstans efter klockan 8 så dyker vi upp i radio, höll öronen öppna och maxa volymen!;)

Dessutom gick vaccinationen bra så vitt jag vet har ingen ännu fått några biverkningar. Och det hoppas vi inte heller på att någon får. Det börjar bli lite spännt i luften nu när det händer så mycket på en gång och vi snart ska fara iväg på vår resa. Men vi gillar det!

 

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Niklas Lindberg

Hej tjejer!



Niklas heter jag och kommer från Laholm, dit jag återvänt igen efter fler år på annat håll, bl.a ute i världen.



Läste bilagan till Hallandsposten i lördags och läste intervjun med er av en slump när jag besökte några vänner på Vallås i Halmstad.

Reportaget var mycket läsvärt och fick mig att bli riktigt avundsjuk. Var själv ute på en resa i Thailand, Kambodja, Vietnam och Malaysia i 2 månader i början av året. Att ni ska vara ute i 7 månader måste vara riktigt fantastiskt. Men vad jag förstår så är det inte direkt första gången ni är iväg.



Också av en slump hörde jag på Smakstart i Radio Halland nyss där ni var med. Bra att ni nämde bloggen, dit jag har hittat nu.



Jag följer er från nu och önskar er en riktigt trevlig resa.



Ha det underbart

/ Niklas

2009-10-27 @ 08:37:08
Postat av: Bella

Hej Niklas!

Va kul att du hittade hit efter Radio Halland intervjun. Detta är Bella, designern av bloggen;) och jag har lyssnat på mina kamrater på radio jag med precis. Vi var iväg vintern 06/07 2 månader. Men då blev det bara Hong kong, Australien, Singapore, Thailand & Malaysia. Skitkul att du hittat hit och vi tackar för en trevlig trip! =)

Ha det bra!

2009-10-27 @ 09:02:44
Postat av: annika

hej tjejer, jag missade tyvärr smakstart. men är nyfiken på er planering runt transibiriska. jag är uppe i planeringsfasen nu, hade tänkt ta tåget nästa år, så skulle vilja veta hur ni har bokat resan, samt för vilket pris. Maila gärna.

lycka till med allt.

2009-10-27 @ 10:22:51
Postat av: Ella

hej hej Annika. Har inte fått allt färdigt ännu med transibiriska, men när allt är klart så kommer det upp i bloggen såklart :)

2009-10-27 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0