Räkna på fingrarna!

Jag kan själv se, när jag går in och läser vår nya reseblogg,
hur det börjar klia i fingrarna på nästan alla...
Och jag måste varna läsarna för att inläggen i framtiden inte kommer
att publiceras lika intensivt som nu. Dels för att vi inte alltid kommer till
att ha tillgång till internet på samma sätt som nu. Och dels för att
vi kommer ha fullspäckat schema från och med 1 november.
För mig som, är en del av vänskapskedjan som styr denna blogg, så är
det väldigt roligt att blicka över hur engarerade och taggade alla är
inför det som komma skall.



Och från och med idag så kan man räkan ner dagarna på fingrarna, vilket
är en helt otrolig känsla. Så länge som vi har jobbat och kämpat och
farit och flängt för att denna resa överhuvudtaget skulle kunna äga rum..
Man skulle väl kunna säga att det är svårt att fatta att det är nu det gäller.
Det är inte längre något vi planerar framför oss, utan det har plötsligt
förvandlats från framtid till nutid...

Och jag kan garantera att det komer bli precis lika roligt att följa med på
bloggen som det kommer bli för oss att berätta och våra nya upplevelser!

Så nu snart lämnar vi alla bleka ansikter med rosiga kinder för att
finna män med mustach och pälsmössor, för att senare beblanda oss med
befolkning upp till midjan osv. Det kommer att bli grymt!

Ps. glöm inte att köpa tidningen på lördag, jag har en magkänsla
av intressanta inslag!

//Jessica

 


Kommentarer
Postat av: sandra

ME LIKE!!!!! Ohh tjejer, ni ska faktiskt åka snart!!!! det som ni pratat och planerat så läääääänge blir nu verklighet..

ska bli såå kul att följa er.



pussar i stora lass!

2009-10-22 @ 21:12:22
Postat av: i huvudet på thåström

ska ni ta med er datorer på resan eller ni ska blogga från internetcafer? :

2009-10-23 @ 18:20:42
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej vi kommer inte ha med oss datorer. Det blir alldeles för tungt att konka på, men vi kommer använda oss av internetcaféer som sagt. Och blogga så mycket som möjligt :) Kul att ni hänger med!

2009-10-26 @ 15:35:46
URL: http://partofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0