Rutten

Ja nu är det inte långt kvar till avresa!
Och vi längtar som galningar och lite till!
Men kom på att vi måste ju vissa lite snabbt hur resan ser ut.
Man vet ju aldrig vad som händer under resan, men så här är det planerat nu.


   Ryssland
 Transibiriska järnvägen
Mongoliet
Kina
Veitnam
Kambodja
Borneo
Australien
 Bila längt kusten från Cairns till Melborne
Nya Zeeland
Brasilien
(Rio under karnevalen)
Peru
Puerto Rico
Barbados
Sant Lucia
Sant Martin
Jungfruöar
(sist nämda är självklart en kryssning i karibien)
Mexico
USA
Bilar från Sanfrancisco till L.A, sen egenom hela landet till
New york
För att sedan avsluta med en härlig vecka i Miami

Och vi tänker göra allt som kommer i vår väg, antar att det kommer att bli mycket galena saker,
om jag känner mig själv om mina tjejer rätt!
Och jag hoppas att ni vill följa med oss ett varv runt jorden!



Motivations tavlan som har hängt i lägenheten i Norge



/Emeliè


Kommentarer
Postat av: Micki

Åh! Det ska bli så sjukt kul att följa er resa tjejer. =) Själv har jag precis blivit assisterande butikschef på Polarn och Pyret på Sten och Ström, så jag stannar i Oslo ett tag till. ;)

Pussar och kramar och en massa LYCKA TILL!

Ps: Missade ju er fest för jag var tvungen att jobba.. :(

2009-10-17 @ 03:22:56
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0