Snorkling i Akumal!

Ett litet samhalle som ligger 30 minuter soder om Playa del Carmen - Akumal.
Jatte mysiga strand dar palmerna strackte sig anda ner till sanden och
strandsanden var lika vit som alltid. Min pesonliga favorit ar stranderna i
Tulum som kanns helt ororda, men det ar fint har med!
Idag skulle vi alla snorkla och se stora skoldpaddor. Det gjorde
vi verkligen! Alla utom jag Jessica som inte riktigt far klam pa det har med snorkling.
Ingen favorit sysselsattning, jag ar ingen havsmanniska!
Men alla tjejerna plaskade ut i det vagiga vattnet och fick se dessa
haftiga stora djur i sin hemma miljo! Sa javla coolt!
Och som sagt imorgon bar det av till USA!!!
Nu ar det 100% ompackning av vaskor som galler sa att vi
alla ar helt sakra pa att ingenting kan ga fel med baggaget!
Viktigt viktigt!
Hoppas ni har det bra hemma i Halmstad eller resten av Sverige for
vi pa andra sidan jorden, vi njuter av livet!


//Jessica

Kommentarer
Postat av: mona

GLAD PÅSK! JAG ÖNSKAR ER LYCKA TILL PÅ ERA FORTSATTA ÄVENTYR I USA.härligt att läsa om era upplevelser i mexico.puss och kram från mona.

2010-04-03 @ 10:28:15
Postat av: Linnea

TACK Ella, vad glad jag blir! Trivs jättebra i denna färgen faktiskt :)

Ha fortsatt grymt nu på er resa, ses till sommmaren!

2010-04-05 @ 17:01:55
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0