Nya Zeeland!

Nu har vi redan varit har i tva dagar och vi har redan borjat aventyret. Idag akte vi alla pa "River Rafting" - Forsranning och det var verkligen sjukt kul!! Vi akte genom ett vattenfall som var 7 meter hogt! Faktiskt det hogsta en utan utbildning far lov att aka igenom. Det var verkligen en riktigt haftig upplevelse. Och var guide var ganska nojd med oss for vi skrek och hurrade hogre an alla andra grupper. Det var full fras i var gummibat kan man val saga!

For er som planerar att prova det nagon gang GOR DET! Vui hade det i och for sig ganska varmt for vattnet var 22-23 grader och luften annu mer sa vi satt bara i bikini, gummiskor, flytvast och hjalm. Vi fick ocksa prova pa att hoppa i sjon och simma och aka igenom ett mindra vattenfall.. Man hamnade lite under vatten, kan vi val saga, och strommarna forde oss at alla mojliga hall. Men vi kom alla tillbaka till baten igen sa det gick bra!!

Imorgon fyller jag ar och forhoppningsvis ska vi prova pa fallskarms hoppning! Hoppas att det blir sa!

 

//Jessica

 


Kommentarer
Postat av: sandra

vilka grymma upplevelser som väntar er på Nya Zeeland brudar! ;-)

Blir det bungy jump som tänkt?...



kramar till er från kyliga Halmstad



2010-01-25 @ 10:01:42
Postat av: lisa nilsson

Waoooo va roligt och härligt detta äventyr låter.

Jag kan tänka mig vilket jubel det var i eran båt.

Jag vet att det kommer att komma flera inlägg om nya äventyr, så jag önskar er bara lycka till¨

Många kramar fån Lisa

Några extra kramamr och pussar till Emelie

2010-01-25 @ 10:46:08
Postat av: Rose-Marie

Så kul de låter. Håller m Lisa, att de nog va HÖGT jubel i er båt kan man ju förstå. Undrar hur de då ska låta om de blir fallskärm imorgon, hehe. Grattis på födelsedagen Jessica!!! Kramar t er, särskilt t Juliagull

2010-01-25 @ 14:55:21
Postat av: Maggan

Hejsan allihopa!

Ni är då rakt inte kloka någon utav er…eller det kanske är just det ni är :)..Gud vad roligt ni måste hade det med alla dessa äventyr… Gladast är jag när jag läser det och ni redan har gjort det

och allt har gått bra :)



GRATTIS JESSICA PÅ DIN DAG!



Kram till er alla.

Maggan

(Saknar dig Sofie,många längtande kramar från mamma)



2010-01-25 @ 17:38:35
Postat av: Titti

River-rafting är en syn jag skulle velat se!!! Men kanske inte höra (?)

Ha det så roligt med allt vad ni tänkt o göra..

Se till att fira Jessica ordentligt (det kanske inte blir tårta o champagne till frukost) men ETT STORT GRATTIS i alla fall.

Puss o kram and happy days!!!

2010-01-25 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0