<3

Ja nu sitter man har och dagen som alltid har kants att vara sa langt bort att den knappt har existerat, har nu kommit! De ar med en klump i halsgroppen och med varldens storsta leende som jag sitter har den sista dagen pa resan! Ja de ar verkligen sista dagen! Efter att har erovrat jorden med 5 personen som jag alskar over allt annat ar en galen kansla! och annu galenare att det har kommit till sitt slut!

Vi har jobbat tillsammans, gratit tillsammas och framfor allt SKRATTAT tillsamman! Och vi gjorde ALLT  for att denna resan skulle bli den basta resan nagonsin. Och vi lyckades mer en BRA!

Vid sadana har tillfallen sa ar man lika tom, som upprymd och man har svart att plasera sina kanslor! Men en sak som ar saker ar att denna resan kunde inte bli battre! 7 manader av att bara vara VI! hahaha ja de finns inget battre, ann att bara vara VI! Och aven hur mycket vi kommer att forsoka att forklara detta for alla, sa kommer de aldrig riktigt att forsta! De ar da vi vander oss mot varandra och ge varandra varldens leende och vi vet redan utan att nuda vid begyndelse bokstaven vad vi menar!

Nu ar det dags for alla att ga pa sin stig! och erovra andra saker i livet!
Men jag vill bara saga TACK! Tack for att jag har er och tack for att vi gjorde detta tillsamman!
Vi har minnen som inte ens jag kan fatta att vi ha!

Jag Alskar er over allt annat! och tack for att ni far mig att LIVE YOUR DREAMS!


/Emelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Fint skrivet Emelie <3 Jag Alskar dig, och er andra over allt annat ocksa <3 Glommer aldrig denna tid vi haft tillsammans.

2010-06-07 @ 09:49:09
Postat av: sofie

orden racker inte till... tack for att ni finns. for alltid tillsammans.

2010-06-07 @ 10:51:52
Postat av: Ella

Det absoult bästa jag gjort i hela mitt liv! När jag har er så klarar jag för fan allt!!!

2010-06-07 @ 23:31:29
Postat av: Bella

AAAAHH jag klarar inte av att sova ensam!!! Ska vi ska slumberparty snart eller? ;)

2010-06-08 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0