På perrongen..

Halmstads tågstation, sista hållplatsen för bloggens ledande tjejer!



Redan här fällde vi de första tårarna..


Jessicas farfar med världens finaste lilla välkomstskylt.
Om man tittar riktigt noga kan man se att det ar en ungersk och en svensk flagga pa var sida texten.






Banderoller, blommor, kramar, tårar, leenden, skratt, längtan, kärlek och familjer förenades.

Halmstad igen efter all denna tid, det var dags att fa komma hem.
Och jag tror inte nagon av skaran pa perrongen igar hade kunnat vanta en minut langre..

               
   
Vi hoppas att det varit spännande och lärorikt att följa med oss på våra äventyr
jorden runt. Tack för att så många läst bloggen och hållt sig kvar i 7 månader.
Vad är en blogg utan sina läsare?




Sofie
Emelie
Julia
Ella
Bella
Jessica


Kommentarer
Postat av: Uncle H

Hello Bella,

Congratulation on your successful around the world trip. I'm very proud of you and the gang for achieving this. It was great that you came to visit us here downunder. Be good and say hello to the others.

Regards,

Uncle H

Postat av: kusin Elin

Tack tjejer för ett härligt äventyr! Det har varit jätteroligt att följa er!

2010-06-08 @ 08:56:00
Postat av: Anonym

Det har varit jättekul att följa er, även fast jag inte känner er (men vet vilka ni är) och jag kan ju säga att jag har varit avundsjuk hela tiden och jag bara måste göra någon liknande resa själv!! :D

2010-06-08 @ 11:59:57
Postat av: Anonym

Hade vart spännande att höra hur mycket pengar ni har gjort av med? :)

2010-06-08 @ 19:00:21
Postat av: Bella

Lätt värt det att spara ihop (ca 160.000) till en sån här resa. Bästa tiden i mitt liv :)

Fickpengarna låg runt 100tusen, resten e på biljetterna, hyrbilar, kryssningen & bussresor i NZ

2010-06-09 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0