Lost and found pictures

Hola, Bella aqui!
Nu nar Jullan kommit tillbaka med ett gammalt minneskort i kameran hittar man manga godingar. Manga man trodde inte fanns! Och aven manga som man onskar inte fanns! STOR skillnad. Haha!
Har kommer nagra bilder varda att lagga upp. Det ar blandat fran Australien fram till Rio :)


Frukost i Kilcoy. Vi halsade pa morbror Harri nar han i sin tur halsade pa gamla vanner.
Aven vanner till min familj, sa det va kul att traffa dom igen!

Fest i ett mansion i Sydney. Hittade 3 killar som bjussa pa dricka.
Syns pa bordet? Skitfint hus by the way :)

Yes, jattefint hus! Och jessica gick rakt in i en glasdorr!!
tydligen valdigt val putsad. haha!

Sofie delar sin tro med Buddhan:)

Beer-tasting i Greymouth, New Zealand!! Det va snabba ryck pa dom spakarna.
Ny dricka hela tiden, man hann ju knappt dricka upp. Karatefylla ? JA!

Nojda o glada med glasen fulla hela tiden.
Oh Ja! Blev en lyckad kvall. For vissa iallafall ;) haha

Alla ♥-s Dag! Erik va lyckligt lottad i mitten omringad bland snygga brudar!

Djur i bur! haha en del av utstyrseln fran Rio Festivalen.
Julia, Jessica & en annan Julia. Snygga burar iallafall.. :)

Jag avslutar med en.. ja. En glasklar(?) bild.
Detta ar resultatet av min lilla olycka i Rio. Nar den forbannade taxin korde pa mig mitt pa gatan! Fick aka till akuten o grejer men.. JAG klarade mig lindrigt, men tydligen inte rutan!

Ta-daa! Not bad huh? Javla taxi-chaffis!

Imorgon kommer bilder fran dagens aktivitet och aven fran Tulum.
Morgondagens aktivitet : DYKA! :) Talk to you later!

/ Bella


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag trivs som fisken i vattnet mellan er.

Den bilden værmer i kalla oslo.

saknar er mina fina damer.

2010-03-31 @ 07:35:24
URL: http://erockbastard.blogg.se/
Postat av: Ingmar o Inger

Hej Julia. Så roligt att se dig igen. Idag fick vi ditt vykort från New Zealand.Tack så mycket. Det hade gått fortare om du själv agerat brevbärare. Det är ju lite mer aktuell data i bloggen. Roligt i alla fall.

2010-03-31 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0